|
Skróty modeli
Ka
|
-
|
Ka
|
Fi
|
-
|
Fiesta
|
Fu
|
-
|
Fusion
|
Es
|
-
|
Escort
|
Fo
|
-
|
Focus
|
Pu
|
-
|
Puma
|
Ta
|
-
|
Taunus
|
Si
|
-
|
Sierra
|
Mo
|
-
|
Mondeo
|
Gr
|
-
|
Granada
|
Sc
|
-
|
Scorpio
|
Ga
|
-
|
Galaxy
|
Wi
|
-
|
Windstar
|
Ex
|
-
|
Explorer
|
Tr
|
-
|
Transit
|
Benzyna
BL = OHV, HCS
1,0 1,1 1,3 - stosowane Ka Fi Es starsze modele rozrząd na łańcuch
HL = CVH
1,1 1,3 1,4 1,6 1,8 - stosowane Ka Es Si starsze modele rozrząd na pasek
Duratec
1,3 - stosowany Fi Fu po 2001r nowe modele
TL = OHC
1,3 1,6 1,8 2,0 - stosowane Ta Gr Si Sc Tr starsze modele
ZH S = Zetec S
1,25 1,4 1,6 1,7 - stosowane Fi Fo Pu, 16v
Zh E = Zetec E
1,6 1,8 2,0 - stosowane Es Fo Mo 16v
DH - DL = DOHC
2,0 2,3 - stosowane Si Sc Tr Es (rs), 8 lub 16 zaworów, 2 wałki
TV - V6
2,0 2,3 2,6 2,8 >1987 - stosowane w Ta Gr Si Sc i 2,4 2,9 stosowane Sc po 1987r
MP - Duratec
2,5 V6 - (wersja 3,0 ST) stosowany w Mo
Duratec HE
- 1,8 2,0 - nowe silniki stosowane w Mo po 2001r
Cosworth 2,0
- stosowany Es Si, Cosworth 2,9 stosowany Sc
Diesel
D1,6
- stosowany Fi Es do 1998r
D1,8 (dt)
- stosowany Fi Es Si Mo od 1988r
D1,8 lynx
- stosowany Fi Mo Fo od 1998r
PD2,3 2,5
- stosowany Si Sc stare modele - silnik Peugeota
D2,5T VM
- stosowany w Sc od 1993r - silnik Alfy
D2,5 (td)
- stosowany w Tr do 2000r
TDCI 1,4
- Duratorq stosowany Fi Fu po 2001r silnik Peugeot
D1,6 TCI
- stosowany Fi Fu Fo po 2003r
D1,9 (td)
- stosowany Ga - silnik VW
D2,0 2,4
- Duratorq - stosowany Mo Tr po 2000r
|
|
|
|